ogretmmenanne Kızlar merhaba, benim bebeğim dönmedi başı yukarda ama her gün kasığımda pıt pıt hıçkırık gibi düzenli bişey atıyor. Hıçkırık olsa yukarda hissetmem gerekmez mi? Kafası göğsümün altında 🤷🏻♀️
Mervem23 ogretmmenanne valla canim bende 33+1 haftaligim benimde kasigimda sabah erken saatlerde bisey atıyor bebek galiba o 🥰😂
mmine ogretmmenanne canım ben bugün gittim benimde öyleydi 32 haftalığım bebeğim ters pozisyonda inşallah döner ya 37 ye kadar beklerim dönmezse sezeryan tarihi vercem dedi
skuscu ogretmmenanne hıckırığı yada refleksleri öyle hissetmene sebeb oluyor ben bugn 39 oldum ve dediğin seye okadar alıştım ki korkulacak hiçbi durum yok gayet normal 🥰🧿
Rmeysa_1661 ogretmmenanne benim de makat geliş sağ kasığımda pıt pıt atıyor bişey ayak olsa daha sert olmaz mı diye düşünüp duruyorum 36+5 oldu bu arada bende sizin haftalarda başladı aynı şekilde 🤷♀️
ogretmmenanne Mervem23 bebek pıt pıt atmaz ki ama kıpırdamak değil bu bildiğiniz atıyor kalp gibi. Aklıma ilk gelen hıçkırık ama kafası yukarda
ogretmmenanne mmine valla benim ameliyatlı oluşumdan dokayı sezeryan kesndi zaten ama 32den sonra döneceğini de sanmıyorum dedi. O yüzden benim için sorun değil dönmüyor olması. Kasığımda pıt pıt atan ne çözemedim? Dönme için Yürüyüşün çok faydası olduğu söyleniyor. Deneyin isterseniz.
Rmeysa_1661 ogretmmenanne acaba yerleri dar diye mi az hissediyoruz ki ayakları olabilir mi bende çok düşündüm nedir diye 🤭