Aynı durumu bende yaladım ilk boş gebelik oldu kürtaj oldum. Sonra yine hamile kaldım testim pozitifti. Dr a gittim hemen 3 defa aralıklarla hemde alttan bakmasına rağmen göremedi dış gebelik olabilir dedi ertesi gün başka dr dan rica etti beraber bakalım diye. Adam bakar bakmaz gördü keseyi. Kadın ertesi günde baktım hala alttan bakıyor değiştirdim hemen dr umum. Şu an 8 haftalığım birde içerde kanama yaşadım düşük riski dediler daha sonra iyiye gider gibi umarım sağlıklı sıhhatli kucağıma alırım 🙏🏻