Semasahin ilk 3 ay hatta 4 ay normal cnm bu şikayetler hormonların etkisi bu sonra geçecek benim ikinci gebeliğim şuan ve ilkte de bunda ilk 4 ay neler çektim mide bulantıları kusmalar yanmalar ekşimeler bütün hepsi bir arada prilam vermişti doktorum bunu içerek şükür hafifletmiştim onun dışında aç kalmama ya midemi aç bırakmamaya dikkat ettim sürekli azar azar yedim yoğurt dondurma tarzı soğuk şeyler bana aşırı iyi geliyordu rahatlatıyordu sende deneyebilirsin onun dışında mevsim meyvesi portakal vs iyi geliyor muz iyi geliyor mideye bilgin olsun detayını doktorunada danış mutlaka 🌸