gencanne15 ben bu konuda çok arada kalıyorum. Çok ilaç çok kimyasal yüklenmek gibi geliyor bana. Zaten mide bulantılarım yaklaşık 1 oldu anca geçti. Doktora içemiyorum diyorum ilaçları midem bulanıyor diyorum hergün içmesem de haftada 2 kere alsan iyi olur dedi. Ben şimdi sadece Demir damlası kullanıyorum. Birinci gebeliğimde verilenlerin hepsini içiyordum bunda sadece decavit ferro sanol ve d vitamini verdi. Birde troid çıktı bende onu da her sabah bir ilacı var onu alıyorum. Zaten normaldede ilaç içmeyi sevmiyorum bi troid ilacı bi d vitamini idare ediyorum. İnşallah bebeğime içmeyerek bir zarar vermiyorumdur. Görümcem Avusturya’da yaşıyor hamilelikte hiç ilaç vermiyorlarmış maşallah tosun gibi evlat doğurdu.