Burcuyasa Merhaba kızlar 10 gün önce tüp bebek yaptırdık ve tuttu çok şükür yalnız son iki gündür rektumda hafif ağrılar ve batmalar hiasediyorum daha kese görünmedi neden olabilir bilgisi olan veya yaşayan varmı aranızda ?🤷🏻♀️🤲🏻
Birtane2307 Burcuyasa çok yeni oldugu için kese görünmez 3000 bin beta aşağısında kese görünmüyor acele etme ağur iş yapma dinlen bol bol Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏼
Mennu Burcuyasa tabi risklerinizi bilmiyorm ama benim de ilk belirtiler öyleydi. Hatta fazka yürüdugum gunler artiyordu sanci ve baski hissi cok şükür bir sıkıntı olmadi. Insallah sizinde olmaz bir sıkıntı 🤲
Msydn6 Burcuyasa canım tüp bebek ile ilgili bir bilgim yok ama daha 10 gün olmuşya zaten tutunma veya yerleşme şeysi olabilir onlar🤗🌸 aklına hemen kötüyü getirme hakkında hayırlısı olsun doktoruna görün muhakkak bu hafta
Burcuyasa Mennu gerçektenmi benim şuanlık bir riskim yok çok şükür daha doğrsu muayne olmadım kese görmek için randevu aldım ama sizden bunu dıymak beni çok rahatlattı dış gebelik olanilirmi diye çok korkuyorum da 🤷🏻♀️