Anneler merhabalar nasılsınız hamılelıgınız nasıl gıdıyor ??? Ben 16+3 günlük hamıleyım üç dört gündür bı enerjıgım sankı hıc hamıle degılım gıbı hıssedıyorum bebegımı hala hıssedemedım ılk gebelıgım zaten bulantı kusma hıc olmadı ama koku hassasıyetım vardı oda gectı belırtıler bırden kaybolunca meraklanıyorum henüz cınsıyet öğrenemedik randevumuza da üç hafta var böyle olması normalmi aynı seyı yaşayanlar varmı sankı hıc hamıle degılım gıbı