Ezgii55 doktoruma sordum ben Çünkü su azlığı vardı ben de kasılırm diye korkuyordum ama doktorum hiçbir şey olmayacağını söyledi ben de jilet sürmektense ağdaya gittim iyi ki de öyle yapmışım çünkü jilet hemen çıkarıyor. Doğumdan sonra o Rahatsızlığı çekmediğim için çok mutluyum gerçekten dikişlerle çekilmezmiş 🙄 doktora sorun nolur nolmaz ama ağda 💞💞💞