Kbratoru15 Merhaba kızlar bugün bebişimizin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendik isim olarak Eşim Murat olsun diyor bende ikinci isim olarak Eymen olsun istiyorum nasıl yakıştı mı sizce yanına ya da başka ne olabilir
Yasellaaa Bence oldukça güzel 👍 ben daha öğrenmedim cinsiyeti 15. Hafta da erkek olursa Barlas ya da Kağan düşünüyoruz
Kbratoru15 Yasellaaa Sizin seçiminiz de güzel Rabbim gönlünüze göre versin inşallah biz biraz erken öğrendik cinsiyeti 12 haftalığız 🙂