Dileksunatrhn Yumurtalık kisti olup kanaması olan var mı ? Doktor kanama hakkında birşey demedi napıcam bilmiyorum 🤷♀️
Dileksunatrhn 1prensesannesi düşükten sonra ki ilk adetimi yaşıyorum 30 gündür adet çekşyorum doktor kist var dedi 2 yumurtalığında 2 cm ilaç yazdı ama kanamam hala durmadı napıcam bilmiyorum
Kubra_dmrr Ben hamile olmadan önce vardı iki ay agrı cektim kuyruk sokumu batması da yapıyordu çok kötü ve kanama da olmuştu kist olduğunu öğrendim adetle atılıyor demişti doktor geçti benim
1prensesannesi Dileksunatrhn ilaçlardan herhalde canım ben hiç yaşamadım senin gibi kanama benimki genelde geç adet oldurturdu istersen bi doktora görün bakalım ne der 30 gün uzun bir süre