Kızlar 22+5 deyiz ayrıntılı ultrason Day miyomun var dedi doktor. Kendi doktorum değildi özel başka bir yer yapti. Bundan sonra ne yapmam gerek dedim doktor pek bir şey demedi doktorunuz takip etsin dedi. Başka kişilere sordum miyomun bebekle beraber büyürse sıkıntı olur diyor. Sizce çok mu tehlikeli durum bu 2 şubatta kontrolüm var beklemeli miyim önceden mi gitmeliyim.