Minikkusum_ ben hala emziriyorum 2 yaşına girdi oğlum 26 haftalık hamileyim . Artık bırakmam lazım ama bitirmek istemiyor. Tandem emzirmeye doğru gidiyoruZ biz . Bebeğe hiçbir zararı yok sütünüzün,kadın çok özel yaratılmış bebeğiniz çok küçük ikisini birlikte de çok rahat emzirirsiniz . Beslenmenize dikkat edin, vitaminlerinizi alın hicbirsey olmaz. Kendinizi de çok iyi hissedersiniz.