DefneninLiya canim ben de cok korkuyordum, resmen önceki günü kendime zehir ettim 😬 hic narkoz da almamıştım ömrümde. Ama inan sıfır his. 4 dk uyku ve rüya bile gördüm 😅 sonrasında da ağrım sancim olmadi, kimisinin olabiliyor. Yani demem o ki hic korkulacak bir şey yok 🥰