Asrinbaby Çok doğru söylemişsiniz lierac da kullandım mustela da kullandım 8. aya kadar hiç bişi yoktu sonra bir başladı önünü alamadım. Karnım harita gibi oldu ama 3 senede bir hayli iyileşti sadece tenimden hafif açık renk çizgiler gözüküyor, sanırım kabullendim artık gözüme bile batmıyor 😊