Arkadaslar selam,
Kusma cok siddetli oldugu icin prilam yazmıştı gecen hafta doktor. Ama 3 gundur ilac hic kesmiyor bana misin demiyor :( bugun acile gidip serum almak zorunda kaldim. Zofer yazdi doktor. Bi onceki hamileligimde de zofer kullanmistim. Hic istemiyorum kullanmayi :(
Var mi benle ayni durumlari yasayan?