Bende 9 aylık serüveni mi bitirip oğluma kavuştum çok şükür kollarımda 💫 başlıkta da yazdığım gibi mucizemiz oldu bizim 9 ay boyunca her şey güzel giderken yokun son günü sabah uyandım her şey güzel di kontrole gittim doktor açıklık yok dedi nst normal güzel Eve geldim sancılarım başladı saat sabah 11 civarı geçer dedim yalancı sancıdır neyse öyle böyle derken akşam oldu gece suyum geldi banyo yaptım hemen hastaneye gittim eve baktı 3 cm açıklık nst ye bağlandım ama o da ne ? Sabah her şey iyi Güzelken oğlumun kalp atışı 30 lara düşüyor ve ebe bunun iyi olmadığını kendimi her şeye hazırlamam gerektiğini söylüyor elim kapıda annem yanımda ama dünyam yıkıldı sanki bir sürü serum verildi kalp atışı yükselsin diye bana oksijen takviyesi derken açılmam 7 cm oldu sancılar sıklaştı 9 cm açıkla Doğuma girdim doğumum çok kolay oldu suni sancısız bebeğim doğdu ama ses yok nefes yok ben bağırmaya başladım ne oldu diye yavrumun kordon iki kez boynuna vücuduna ve eline dolanmış doğduğunda mosmordu 5 dakila boyunca onunla uğraştılar çok şükür normale döndü büyün kontrolleri çok şükür iyi ve benim minik mucizem yanımda uyuyor . Yılın son süprizini yaptı bize oğlum yeter ki dua edin ne büyük kapılar açıyor Rabbim 🤲🏻 Hakkınızı helal edin zamanınızdan aldım Rabbim hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 💫💙