FatmaNurzehra Suan 18 haftaligiz oglusum arada kimrasiyo cok hafif hissediyorum ama daha cok ne zman kimrasir acaba kizlar ilk hamileligim🤔
Semakacan FatmaNurzehra gün içinde sürekli hissetmekten bahsediyorsan 25-26 haftalık gün içinde hissediyorum saat başı 😀
kubrafatih28 FatmaNurzehra Benim ikinci gebeliğim ilki düşük oldu. Bu ikinci bebeğim 13. Haftada hissetmeye başladım. Kimileri geç kimileri erken hissediyor. Acele etme bir iki haftaya daha net hissedersin 😊
Esesli Yaa ben neden hissetmiyorum 😞 bugün 22+0. Yada hissettiğimi mi anlamıyorum. En son 20+5 de gittim. Doktor çok hareketli artık hissetmeye başlarsın dedi. Ama ne hissetmem gerektiğini bilmediğim için hissetmiyorum galiba
dphnln kubrafatih28 Damardır o diye düşünüyorum ben de 16 haftalığım ama bebek hareketleri o kadar erken hissedilmez diyorlar. ☺
GlahCanbolatzelebi Kızlar 30 haftalığım şuan o kadar çok kıpırdıyor ki yordu beni artık acele etmeyin 😂
kubrafatih28 dphnln Hissettiğim şey bebekti elbette. Çünkü gün geçtikçe güçlenen bi hareketti. Yaşayan bilir canım herkes yaşamıyor.
Ozgekin 17 haftalikti seyirir gibi veya kayiyo gibi hissederdim 20 21 'di sanrm hatta kumandayı koyardım karnıma veya elma hemen o noktaya tekme atardi 😊