Lale13 iyi akşamlar sevgili anne adayları 😊 bebeğinizi ilk kaçıncı haftada hiss (tekmelemesini) etdiniz? ben 14+3 oldum daha hiç bir şey yok(( ilk hamileliğim belirteyim.
Serapveminikleri Lale13 normal cnm ilk gebelikte herkes erken hissetmez ben kizimda 14 te hissettim hafif 16 net şimdide gebeyim direk 16 da hissettim hepsi bir olmuyor kiloda etkiliyor 🥰
Esraguler Lale13 aşkım cok erken ben 18 de hissttim suan 21. Haftamdayım paşa beyi daha net hissediyorum 🙅🏼♂️
Lale13 Eliiifff karnımda ufak bişeyler, nasıl soylesem bilmiyorum hiss ediyorum, ama bilmiyorum tabi nasıl birşey.) o, o diğilmiş meğerse😁bekleyelim bakalım 🙈
Mom8 Lale13 daha çok erken canım bir ihtimal çok zayıfsan 17. Haftada falan hissedebilirsin oda en en erken yoksa 24. Haftaya kadar hissetmemen normal