Semrakrbck Merhabalar. Abimin çocuğuna detaylı ulstasyonda 3-4 tane delik olduğunu söylediler. Bizim İstanbul’da gitmediğimiz doktor, profesör kalmadı ve hemen hepsi doğduktan sonra kapanacak stressiz geçirin diye önerilerde bulundular. Çok şükür doğdu ve 1. Ay kontrolünde sadece tek 1 delik kalmıştı. Sonrasında o da kapandı. Siz de içinizi rahat tutun, geçecektir 🙏🏼