Minnosunannesiii Ya kızlar ben folik asitten tutun diğer bütün vitamin ilaçları filan hiçbirlerim kullanmadım mide bulantısından büyün ilaçlarım duruyor yeni gebeler varsa göndereyim yazık boşuna almasınlar doktorlarına danışıp kullanırlar
Pamugunannesi1 Minnosunannesiii folik asiti kullanman gerek bebeğin gelişimi için çok önemli mutlaka onu kullanmalısın
ssuleeyuce Minnosunannesiii bende kullanmadim cunku sudan tiksindim icemedim soda meyvesuyu vs onlarda denedim onlarlada olmadi bende biraktim icemedim napim. Biz kotu ornegiz ama bizi ornek almayin yeni hamisler sizler icin lutfen
Minnosunannesiii Pamugunannesi1 geçti artık canım zamanı 23 haftalık olduk sadece bi tane kullandım ilacın içinden ben bu 5 aydır başımı kaldıramıyorum yataktan
dorugunannesi34 Minnosunannesiii ee kuzu nasıl besleniyorsun vitamini bı gün içmim kendimi güçsüz kuvvetsiz hissediyorum nasıl durdun
Busbus58 Minnosunannesiii bişey olmaz inşallah içinizi ferah tutun. Bende folik asit dışında bir vitamin kullanamadım bulantıdan. Şuan 33 teyim bir sıkıntı yok olmazda inşallah
Minnosunannesiii ssuleeyuce etrafımdaki herkesten sadece şunu istemişim doğumuma kim yanımda olacaksa koca bir bardak su getirin doya doya bi bardak su içeyim su içmeye hasret kaldım tadi yok midem bulanıyor kokuyor
mucizemm01 ssuleeyuce vallah ben kusa kusa ictim😂 fayda etmemistir kesin ictikden sonra cikariyordum zaten
Minnosunannesiii dorugunannesi34 canım valla kötü örnek olmak istemem ama covidde geçirdim bu kadar şeyin üstüne zaten süt ürünleri tüketmiyorum doktor verdiği vitaminleri de kullanmadım allahım sana bırakıyorum dedim bebeğim çok şükür bir hafta da öncen gidiyor sadece ben kötüyüm dişlerim kötü durumda midem kötü ama çok şükür prensesimin gelişimi güzel
dorugunannesi34 Minnosunannesiii Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin çok dikkat et canım ❤️❤️🙏🙏🙏 bebisin gelişimi iyiyse sıkıntı yok
ssuleeyuce mucizemm01 bende oyle daha yemek borusundan gecmeden cikartuyordum ee baktim hapta cikiyo icmedim. Hap kalsa insan kussada icer gene