Canım anneler biraz açık yazacağım rahatsız olanlar için önceden uyarayım.
8+2’deyim göğsümün ucu birden bire dikleşti ve sepppsert oldu ve çok fena acıyor, resmen yanıyor içerden birisi kazıyor gibi hissediyorum bir de çok kaşınıyor.
Başına gelen oldu mu? Ne önerirsiniz? Lütfen yardımcı olun acıdan ağlamak üzereyim