Ebruuuylmz 32. Haftada 1800 dü. Tam haftasında dedi doktor. 33 te baktım yalancı sancılar başladı, sabahları avokado yedim akşam yatarkende ev yapımı kefir içtim. Zeytinyağlı yemekler filan yedim. Aslında sağlıklı beslendim sadece 3 hafta ve 36. Haftada 3kilo olmuş doktor bile şaşırdı, sende birşey yok maşallah ama güzel büyümüş bu ay diye 😁😁😁32 ye kadar hep haftasıyla orantılıydı. İlk kez öne geçti.