askvehuzurum Hanımlar hayırlı akşamlar.. 37+4 haftalık hamileyim bebek kasılması nasıl oluyor acaba..
Saracsey askvehuzurum karın sertlesiyor ve ortafa toplanıyor gibi oluyor 30-40 saniye sonra kendi kendine yumuşuyor
Babyy1S askvehuzurum karninizin tamamı sertlesmesi kasılma oluyor buda sancı anlamına geliyor eger duzenli kasılma olursa doktoruna haber vermelisin mutlaka
askvehuzurum Babyy1S beni karnım Sertleşiyor evet ve ade sancıları gibi sancılarım var ama füzenli değil cuma kontrolum var bakalım bekler mi bbeiş o zamana kadar
Babyy1S askvehuzurum yalancı sanci kasilmalardır yani duzensizse cuma gunu doktorunuza sorun siz tabi