NebahatBoncuk Kızlar 21 haftalik gebeyim. 2 gundur tansiyon sorunu yasiyordum. Simdj acilden geldim 8-6 cikti tansiyonum normalmi kızlar
Sermec27 NebahatBoncuk benim hep 8 5 bana hiç etki etmiyor düşük tansiyon için mi gittiniz hastahaneye yoksa yüksekti düşürmek için mi gittiniz
NebahatBoncuk Sermec27 yok normalde gebe olmadanda bundan onceki hhaftalardada 12 8 filan cikardi ama simdi boyle oldu.
NebahatBoncuk [silindi] yok normalde gebe olmadanda bundan onceki hhaftalardada 12 8 filan cikardi ama simdi boyle oldu.
Minnakkkk NebahatBoncuk düşük tansiyon çok sıkıntı olmuyor da yüksek tansiyon sıkıntı hamilelikte. Düşmesi normal yani
Minnosunannesiii NebahatBoncuk düşüşü bilmiyorum benim 17 şerde nabzı 170-180 ve artık bayılacak raddeye geliyorum
Sermec27 NebahatBoncuk bence iyi yani bana göre iyi benim hep düşüktür tansiyonum gebelikte düşük iyidir zaten
Fasulye-87 12 8 bile yüksek hamilelikte takip gerektiriyor. Kanına baktırdın mı kan düşüklüğü tansiyon düşürüyor
NebahatBoncuk Fasulye-87 ya evet kanim cok düşük . Belki ondanda mi oluyor acaba. Doktoruma danisicam yarin
Fasulye-87 NebahatBoncuk kan verirler canım kansızlığa çare varda yüksek tansiyona yok allah şifa versin hepimize