Ben de her ay veriyordum korkutuyor sağlık ocağı dr ları insanı artık yaptırmıyorum… Değerler hamilelikten değişik çıksa dahiliyeye gidin böbrek doktoruna gidin yokk endokrin bölümüne gidin. Doktora gittiğimde bunları önemseme diyor ama ben gidene kdr strese giriyorum…