Gzmal 29 yaşındayım 3. Gebeliğim ve en zoru diyebilirim ama daha bebek doğmadan sitres kaygı yetememe duygusu sardı beni benimle aynı durumda olanlara bir birimizi rahatlatalım 😂
Zumra45 Gzmal bırı de ben 3 cuye hamıleyım 7 aylıgız suan ılk kızım 4 yasında ikincisi 2 yaşında Rabbım sabrını verır ınşallah💕
Burcuylmzz Gzmal bende 29 yaşındayım oğlum 10, kızım 8 yaşında 😊 bu supriz yumurta da 21 haftalık. Galiba en zoru bu hamileliğim unutmusum herseyi devanli stres devamli bi kaygi hali yetememek değilde başka bi duygu gibi adını koyamıyorum 🙄
Gzmal Zumra45 amin inş. Sizinkiler peş peşe ne güzel birlikte büyürler şimdiki aklım olsa bende öle yapardım 😂👍🏻
Gzmal Zehraaa98 sipralli korunuyordum oğlumu onunla doğurdum ondan sonra yine sipralli kürtajım oldu tam çıkardım ki yine hamile kaldım 😤😤
Gzmal Burcuylmzz şuan aynı durumda sayılırız benimde kızım 11 oğlum 6 yaşında ya bi yetememe gibi yani değişik kafam hep dolu sanki 😩😩
Gzmal Kalbim3 evet ya yaşımızdan dolayı mi pandemi sitresimi bilemedim ki bende benimkide çok zor daha şimdiden nefes nefe kalıyırum hiç kg almadığım halde 😢
Zala Gzmal kızım 13, oğlum 10 yaşında süpriz yumurtamızda 27+4 haftalık kızım. 41 yaşın verdiği zorluklar var bende biraz gebeliğimde yoruyor doğumdan korkuyorum sonrası kolay çünkü o endişelendirmiyo
Prensannesii38 Gzmal benim 2. Bebegım olcak hamileyim oglum 3 aylıkken olup sanırım hamile kaldım oglum 8 aylık bebegım 19 haftalık Allah buyuk 😂
Aylayla Gzmal oda bişeymi benim kızım 16 oğlum 12 yaşında rahatlığın dibine vuruyordumkiii süpriz diyerek hayatımıza girdi bizi neler bekliyor çok yakında görücez
Zumra45 Gzmal evet ama zorluguda var canım bazen bu karnımdakı cocuk bu kardeşlernın yaramazlıgına karnımda nadıl dayanıyo diyorum ama biliyorum kı o da gelınce inşallah onlardan farkı olmıcak her cocıgun rıskı gıbı sabrınıds verır inşallah Rabbim💕🤭🤲
Aylayla Gzmal benimde üçüncü gebeliğim ama aradan 12 sene geçti sanki en zor gebeliğim bu gibi erkenden gelmeye çalışıyor 32 den beri gelicem diye uğraşıyor çok şükür 35 geldik kızım ve oğlum büyük bana yardımcı olurlar diye düşünüyorum