Merhaba anneler 20 lik diş ağrısı çekiyorum çok ağrım var Buda sütüme yansıyor bebeğim küvezde bu arada erken doğum nedeniyle süt sağıp götürüyorum bugün doloreks içtim ağrım için artı antibiyotik kullanıyorum doktor ağrı kesici antibiyotik içebilirsin bebeğe zararı yok dedi ama internette doloreks içmeyin diyor çok ağrım var bi nebze de olsa kesti bide bebeğimin şu an süte ihtiyacı var ağrım çok aşırı yansıttı 😢 sizce süte bi zararı olur mu bebeğe bi zararı olur mu içen oldu nu daha önce