yelizozturkk Rsvkgedk küçükköyde özel bilge hastanesine gidiyorum, eş alıyor hatta annem geldiği zamanlarda onu da alıyor yani ikisini aynı anda.
haziranin25i Rsvkgedk Kartal Avicenna Umut Hastanesi alıyor her randevumda eşim kızımın her görüntüsünü videoladı 🤗💜
Asyaayaz1 Küçükköyde özele gidiyorum eşimi alıyorlar özel hastahaneler eş kabul ediyor diye biliyorum genel olarak
hanibazen Benimki kabul etmiyo malesef :( video çektim geçen kontrolde baya sevindi kalp atışını bile duymamıştı:)
bircivcivannesi hanibazen telefonla ultrason cihazının olduğu ortama girmek iyi değil diye biliyorum, geçenlerde ben de rica ettim, eşimi aldılar mesafeli bı şekilde gördü ama her muayene de alamayacaklar sanırım
SCSA hanibazen ya ben anlamıyorum millet eşleriyle zaten heo yan yana ayni yataga giriyorda muayene de nasil iceri almıyorlar. Böyle saçmalık mi var ya valla bende ozele gidiyorum ama eşimi iceri almasa bende girmem.Bebegin ilk kalp atışini duymasi onu gormesi esiminde hakki.
Yenibirannee Rsvkgedk evet gayet ilgili doktorum bende tavsiye uzerine gittim oyle hemen 5 dkda bakip cikartmiyor yarim saat oturduk konustuk bebek hakkinda doktorumla memnunum yani
Hellobaby2 Bende Nisa hastanesine gidiyorum almıyorlar eş 😔 doktorumdan memnun olmasam değiştirmek bile istedim. Dua edelim de geçsin bitsin artık şu virüs🤲
iremby Hellobaby2 aynen bende nisaya gidiyorum almiyorlar bende derya hanima gidiyorum. Kac haftalik sizin bebis ?
HasretD22 Yenibirannee Merhaba bende doktor arayışındayım doktorunuzun adını söyleyebilir misiniz ? Bir de muayene ücreti doğum ücreti nedir bilgi verebilir misiniz teşekkürler şimdiden
Betulztrk Hellobaby2 canım bende gop medıcale gıdıyorum özel saglıgım var ama en son gıttgımde kontrol ettım 250 olması lazım randevunun fıyatı
Serendipity Rsvkgedk benim ozel saglik sigortam var hic ucret odemiyoruz o yuzden bir bilgim yok malesef