Kızlar beşik aldık bugün.fakat uyku seti (kenar korumalıklı)almalı mıyım yoksa sadece nevresim takımı mı örtmeliyiz bilemedim.nasılsa bebiş daha dönemez beşiğin özelliğini kapatmasın dye setten vazgeçmiştim.annemde mevlit yapcan insanlar gelcek boş boş olur mu diyince kafam karıştı.önerileriniz nedir?