İki kez çatı muayenesi oldum iki farklı doktora , birinde doktor dar imkan yok yapamazsın dedi diğerinde basık normal doğum yapamazsın demiyorum ama çok zorlanırsın tavsiye etmiyorum dedi sizce ne karar vermeliyim doktorlara güvenmelimiyim ? Yoksa normal için bir cesaret denemeliyim sonu güzel olan bir çok hikaye okudum çünkü ? birde çatı muayenesinde inanılmaz geriliyorum canım yanıyor bu muayenede acı çekip nasıl normal doğurucam onuda düşünüyorum ?