arkadaşlar karnımın tüm heryerinde kasılma diye tarif edebileceğim bir ağrı var, huzursuz ediyor beni oturunca daha çok oluyor, ayağa kalkınca biraz rahatlıyor, sanki karnım çatlayacakmış gibi şişmiş bu nedir sizce ilk hamileliğim, sancı mıdır onu da tanımlayamıyorum