Merhaba arkadaşlar 34₺1 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı doktorum 2 haftada 4 kilo aldığımı söyledi idrar ve kan değerlerime baktı kanım çok dusuk 8 çıktı ve acilden müdahale ettiler kan ilacı verildi takviye haftaya bi daha verilecek ve idrarım da da protein kaçağı gördü 24 saatlik idrar testi istedi endişeleniyorum ister istemez bu durumu yaşayan var mı aranızda acaba