Semistraa Moralim çok bozuk Kasım 27 de hsg çekildim Aralık’ta adet olmadım Ocak 10 da kahverengi leke şeklinde 8 gündür devam ediyor. Kan verdim negatif. Bir hafta önce doktora gittim ultarasyon da hersey normal dedi. Niye böyle oldu
Semistraa Aykem üç dört günlük gecikme değil ki bir ay olacak neredeyse 😞sonrasında adet oldun mu peki lekenden benim 8 gün oldu