nuranhakan Arkadaşlar merhaba Doğumdan sonra nasıl bir korse kullanmak lazım medikalcilerdenmi temin etmek lazım göbek zor gidecek sanki
Esrglr nuranhakan ben n11 den almıştım. Doğum sonrası korse olarak çokta memnun kaldım az bi göbeğim kaldı. Onun için de spor falan gidecek inşallah😊
BabusBurcu nuranhakan merhaba ben aliexpresten aldım 2haftada elime ulaştı 3 parça halinde gayet kullanışlı ilk aşamada onu kullanıp sora latex olanlara geçmeyi planlıyorum inşalh
Esrglr Minikpirincim https://m.n11.com/bel-inceltici-zayiflatan-dogum-sonrasi-sekillendirici-korse-P197037539. 😊😊
Minikpirincim Esrglr harikasin canim ayni bu urunu mu aldin . Birde normal dogummu yaptin dogumdan ne kadar sonra taktn 😊
Esrglr Minikpirincim evet siyahını aldım fiyatıda uygun. Sezeryan doğum yaptım. Doğumdan 1 hafta sonra takmaya başladım. Az bi göbeğim kaldı. Oda sporla gidicek inşallah😊