tugce123321 Arkadaşlar 22 aralıkta hsg filmine girdim ondan sonra regl olmadım şuanda 6 günüm geçti regl belirtilerim var ama karın ağrım yok sadece karnımda hafif değişik ağrılar var sizce test yapmalı mıyım biraz daha bekliyim mi ?
Zeynep228 tugce123321 hsg den sonra adet gecikmesi olabilir canım istersen bi test yap hamilelikte olabilir,umarım hamilesindir
tugce123321 Zeynep228 teşekkür ederim evet herkes hsg den sonra hamile kalmak çok yüksek dediler biraz ümitlendim o yüzden