Ben 20+2 günlük hamileyim kasık ağrım hala devam ediyor kusmalarım desen dur durak bilmiyor ilaç içmezsem kendime gelemiyorum hareket edemiyorum serumlarla toparlandım ben o yüzden her vücut hamileliği farklı şekilde kabul ediyor hem regl olmuyoruz hem rahim büyüdüğü için kasık ağrıları normalmiş doktorum öyle söylemişti. Benden sana tavsiye ayaklarını sıcak tut iyi gelecektir 😇