Melikeumay16 Kızlar bugün doktora gittim bebeğimin ayaklarinin küçük olduğunu söyledi son ayda yım size dediler mı bı bilginiz varmı
Gzd_ Melikeumay16 benim doktorum belirtmedi fakat kızım uzun doğmasına ve elleri büyük olmasına rağmen ayakları küçücüktü ki hala öle endişelenmeyin anormal derece de küçük değilse sorun değildir doğduktan sonra hızla toparlanıyorlar