Emelmorgul bol bol tulum al cok rahat oluyor alt üst takımlar rahatsız oluyor cünkü kıyafet az al diyenleri dinleme cok cabuk kirleniyor inan günde belki 3 4 kere değiştiriyorum.Baby nest cok iyi besiğin icine koyuyorum cok rahat ettim acıkcası.birde en cok tavsiye edeceğim annem bana yünden ince böyle döşek şilte gibi şeyler yaptı gündüz salonda iş yaparken koltuğun üstüne onları seriyorum ona yatıyorum benim vazgecilmezim oldu diyebilirim.