Kızlar 34+3 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüne gittim. Nst de sancım çıktı biraz doktor alttan muayene etti.serum falan taktı Sancının geçmesi için şimdi eve geldim çok az çamaşırıma kahverengi bir iki damla kan gelmiş . Doktoruma mesaj attım ama görmedi henüz mesajımı. Çatı muayenesinden sonra normal mi acaba başına gelen var mı böyle birşey daha önce