Kızlar merhabalar Cuma günü 50 mg şeker yüklemesi yapıldı. 1 saat sonra 64 çıktı düşük yazıyor. Doktoruma gitmeme 3 hafta var. Bunum sakıncası nedir diyeti var mı diye baktım nete bulamadım bir şey. Düşük çıkan oldu mu sizde ? Gizli şeker mi oluyor yani gebelik şekeri