AlevY teşekkür ederim
Baş ağrısı ile kanwdığı zaman tansiyon yükselmesinden şüphelenmiştik ama çok şükür değilmiş.
Doktorum kbb uzmanına görün olmadı yaktırırsın dedi😔
Bende 2 3 gece de bir kanıyo 😔
İnşallah hayırlı bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza alırız🙏🏻