Linaninannesi_ merhaba bugün girdim bende nts ye bahsettiğiniz hastanede doktorun olduğu katta nts odasi camlı bir bölme sadece siz girebiliyorsunuz yanınızda eşiniz vs varsa almıyorlar tek tek yataklı perde ile kapatilmiş bir bölüm yatak aralari cihazi bağlayip kalp atişi dinliyorlar 25tl ek ücreti var ama muayne ücreti ödediğimiz için bizde ekstra birşey talep etmediler