Bnde şuan direksiyon dersi alıyorm ve bu zamanıma deng geldi diye cok tedirginim bi taraftan bebeğimi düşünüyorum ilgilenmek istiyorum bi taraftan ehliyet napacam nasıl olacak ikisi bi arada zor oluyo alamasam diyede cok korkuyorm o param boşa gdecek teorik sınavı falan hepsi okadar çalışma boşa gdecek 😒