Arkadaşlar iyi akşamlar,bu durumu yaşayan,bilgisi olan varsa,lütfen bana bilgi verebilir mi..
11+1 hamileyim,şükür çok bekledim yavrumu,çocuğumu ogrendigim zaman ailemin yanında şehir dışında idim,5+4 dü öğrendiğim zaman,orada gittiğim doktor seyahat etmeme izin vermedi biraz dinlen dedi,biraz dinlenip evime döndüm,ve 5 gün geçti bugün doktora gittik eşimle birlikte,özel hastahaneye gittik,ben randevu almak için aradığım zaman eşimi muayane esnasında alıp almayacaklarini sordum alacaklarını söylemişlerdi ancak bugün almadılar neyse dedik buna,ilk ultrasona geçmeden önce sorular sordu kilomu,sigara içip icmedigimi vs,ultrasona geçtik,ultrasondan çıktık ve daha ben çıkmadan eşimi çağırmışlar konuşmak için,neyse,eşim de geldi birlikteyken doktor anlattı,DOGUMA KADAR SADECE 5 KİLO ALABİLİRSİN DEDİ,ve gerçekten şaşırdım,zor bir doğumun olur vs vs dedi, hâlâ düşünüyorum,hâlâ üzülüyorum,bu durumu yaşayan var mı? 97 kiloyum,bu kilonun üzerine sadece 5 kilo çıkabilirsin dedi,aşırı moralim bozuldu,bu tarz bir durum yaşayan var mı?