Tevhide001 Anne sütü su ihtiyacını da karşılıyor mu kızlar çay kaşığı ile kaynatılmış ılıklaşmış su verebilir miyiz günde 2 çay kaşığı?
Busbushatun Tevhide001 vermeye gerek yok canm ben mama ıle takvıye yaptıgım zaman bıle doktorum zaten su ıle hazırlıyosun mamayı vermene gerek yok demıstı
Ada01 Tevhide001 canım doktor söylerse verilir ben hatırlıyorum annem kardeşime veriyordu kabızlığı olduğu içindi sanırım doktor günde 1 tatlı kaşığı verin demişti Suyun zararı olucağını düşünmüyorum kırkı çıktıktan sonra vermek istiyorum ben
Hanife_ikranuR Tevhide001 vala onu bilmiyorumda arkadaşım doğumdan çıkınca bebeğine 2 çay kaşığı şekerli su içirmiş sarılık falan olmadı dedi onu denicem bende nasip olursa
Hanife_ikranuR Selinbam sut ememeyincede sarılık oluyor mamaya baslatiyolar doktor izin vermez tabikide anne usulü seylere