minisinannesiiii 1haziran burda da alışveriş merkezinde küçük bi dükkanı var insallah vardır orda da yoksa eşim başımın etini yer götürdün beni bu trafikte diye 😀
annepanda senaack ben yastığı cok olduğundan yastıksız olanıni aldım 15 liraya kalitesi dokusu çok güzel gerçekten.
annepanda kalben_duam ben duzce özdilekten aldim 5 ocakta doğum gunum diye alışverise gotürmüstü esim ben hep bebişe aldım 😁 ortada ki sepetlerdeydi.
kalben_duam annepanda şimdi trendyolda baktım aynısı 82 lira. İlk işim özdileğe gitmek ama şansıma yoktur burda
senaack kalben_duam nasip canım benim hiç aklımda yoktu almak sipariş vermiştim aynısından ama bunu da aldım uyguna geldi 😇
kalben_duam senaack çk iyi yapmışsın hızlı büyüyolar çok pahalı ürünlere gerek yok işini görür bende istiyorum bunlardan. Sağlıcakla kullansın bebişin