Bi-anne Kızlar ben 30. Haftamdayım karnımdan dolayı secdeyi yapamıyorum çok zorlanıyorum ve afedersiniz yediklerimde ağzıma geliyor.Oturarak namazı araştırdım ama tam bilgi bulamadım. Secdeye kadar hepsini yapıp, sadece secdede eğilmesem olurmu? Siz nasıl kılıyorsunuz yada bilen anneler doğrusu nedir 🥰
Busbus58 Bi-anne bende çok zorlanıyorum ama eğiliyorum mecbur. Çok karnım doluyken kılmamaya çalışıyorum
Zeynepcaglar6165 Bi-anne merhaba bende oturarak kılıyorum gözlerimle secdeye egillyormuş gibi yapıyorum sizde öyle yapın
Azrabetulunannesi Bi-anne canım ben çok detaylı araştırdım secdeye eğilmiyorum hatta hepsini oturarakta kılabilirsin
Eminerahman 36 haftalığım şükür daha bi sorun yaşamadım ama son haftalarda bilemicem ama gayet rahatım ya🤭🙏
mercimeginanne minisinannesiiii bnmde akıntım çoktu o yüzden abdest öncesi tuvalet ihtiyacımı görüp günlük pedi değiştiriyorum hemen abdest alıp namaza duruyorum. Her namaz önceside abdestimizi tazelememiz gerekiyormuş.
23seymanur43_belin minisinannesiiii namazını kılacağın zamn lavaboya git temizlen,namazdan sonra ped takarsın
Kevser20 minisinannesiiii Bende aynı şekildeyim alerjin falan yoksa pamuk kullanmayı dene canım en sağlıklısı
Kosemen54 minisinannesiiii akinti namaza engel degil kardesim mesala öğlen namazi için abdest aldin akıntın geldi tekrar almana gerek namazini kıl ikindide tekrar tazele
Mrvgl Dryalp Aslında sandalye ve tabure de kılmak çok önerilmiyor. Camiilerde dikkat edin çok izin verilmez. Kilise görüntüsüne benzetildigi için. Yerde ayakları uzatarak kılın diyor hocalar
Mumsyyy Ben de oturarak kiliyorum, ayakta yaptiginiz herseyi oturarak yapiyorsunuz, rukuya giderken bas biraz egilir, secde de biraz daha fazla egiliyor basini vucudunla birlikte hafiften egilmesi lazim, eller dizde oluyor o sirada
minisinannesiiii mercimeginanne yapıyorum ama ya namazin ortasinda akıyo ya da giderken pusuda bekliyo sanki
minikcasper Bi-anne bende son haftalarımda oturarak kıldım canım sende oturarak kıl Allah kolaylık veriyo yeter ki kıl 🌼
mercimeginanne minisinannesiiii aynen anlıyorum cnm seni ama namaz esnasında gelince boxulmuyormuş abdestimiz özürlü mü engelli mi ne deniyormuş ona. Elimizde olan birşey olmadığı için sıkıntı olmuyormuş.
sulexx Ben de koltuga ya da sandalyeye oturarak kiliyorum. İlk ayakta basliyorum secdeye gidecegim zaman koltuga oturup basimi secdeye gider gibi one dogru egiyorum. Dinimiz zaten kolaylik dini. Onemli olan kilmak, aksatmamak bu yuzden size de nasil kolay geliyorsa oyle kilmanizi tavsiye ederim 🍀
Mrvgl Bi-anne Ben de 32.haftadsyim. Berjere seccadeyi seriyorum, ayakta niyet edip oturuyorum üstüne. Secdeye egilmem gerektiği zaman çok.hafif öne eğiliyorum. Önemli olan niyetiniz. Gözlerinizle bile kilabilirsiniz , yeter ki kılın.. Allah kabul etsin. 🤲🏻🤲🏻🥰
Dryalp Mrvgl onu bilmiyorum pek oturamayanlar için de ama zor olur bence geçen dini bir programda görmüştüm bence niyet önemli☺️