Kızlar 25+4 gunlük hamileyim ödem sorunum var ne yapmalıyım
Gizem25 Oda sıcaklığında bol bol su tüketmelisin😬
pPapatya gunde ıkı litre içiyorum elimden geldikce fazla içmeyede calışıyorum ama olmuyor