hili61 Kızlar bebeğim 31 haftalıkken 1942 gr idi. Dr önden gidiyor dedi kilolu olacak bu durum normal doğuma engel olacak diye endişeleniyorum sizde durumlar ne
Busbus58 hili61 32 de bana 2085 dedi. Gelişimi gayet iyi dedi. Sizin doktor abartmış gibi sanki biraz
ary9595 hili61 benim daha fazla hiç öyle bişey demedi doktorum böyle giderse 3.500 doğar ideal dedi her doktor farklı
Minis122 hili61 benim bugun komtrolum vardi 32+2 haftalik 2400 gr dedi. Ve umtrasonda 34+3 gunluk cikiyor kiİmda boleydi 3600 dogdu
Gamzisderler Ben 32.5 haftalikdim kontrole gittim 2300 du bana 10 gün önden gidiyor dedi sadece olumsuz konuşmadı hiç doktorum