Hasnur
Bende adet duzensizligi vardi.
En son 31 Agustosta adet olmustum. Sonra 2 Ekimde idrar testi yaptim negagif cikti.
26 ekimde tekrar idrar testi yaptim pozitif cikti. Yani bu süre zarfinda hiç adet olmadim tabiiki.
Ümitlendirmek istemem ama Allahim gonlunuze gore versin, insallah hamilesinizdir.
Biraz daha bekleyin, hamilelik varsa kan tahlilinde belli olur normal de ama isterseniz 2-3 gun sonra tekrar kan testi yaptirin.