svmm tarcinli_kurabiye ücret çok pahalıymış ben muayene hariç nst ye 8 tl veriyordum bnce hastaneye sor gittiğinde tüm detayları benim hastanemde doğum parası alındı onun dışında covid testi bebeğin ilk muayene kontrolleri hepsi içindeydi
pptya01 Bizim 50 lira doğumda covid testi olcakmış normalde 250 ama doğumda 180 miş. İnşallah ekstra bişi çıkmaz nst nin ücretli olması bile saçma
_aycaccelik tarcinli_kurabiye medical parka gidiyorum nst ye daha 5 kuruş ödemedim 🤷🏻♀️ Sadece bizden ekstra ücret olur mu diye sorduğumuz da kendi isteğinle kalırsan hastanede acil bi durum olmadan yatak ücreti yazıyorlarmış onun dışında her şey pakete dahil zaten.
Ksnsjdj Arakadaslar siz iyimisnz ne parası Allah askına ücretsiz acilden gidip alıyorlar sizi yada doktor kontrollerınde alıyorlar öyle seymı olur ıtıraz edın bnce